Where them girls talkin' trash, where they at, where they at, where they at? Where them bloggers girls at, where they at, where they at, where they at?

Fan glömde bort att det är earth hour, sprang och släckte alla lampor i huset nyss. Det är det minsta man kan göra tycker jag. Ni får en bild på min lördagsoutfit idag då eftersom att fjortisen klagar.

Jag ska köpa en ny kamera till hösten förhoppningsvis. Men den kostar sådär 25-40 000:- så det blir nog till hösten 2020. Nej men alltså jag vill ha en bra kamera till mitt projektarbete, kan inte kämpa med d60 mera. Gunnar vill inte samarbeta längre så jag kollar runt lite på internet nu, hur jag ska ha råd blir en annan gåta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0