väg vad fan du vill, gör hur fan du vill

egentligen så har jag noll komma nollnollnoll att klaga på idag för jag är så lycklig. våren är här, då är det svårt att vara bitter, men innerst inne så är man ju alltid bitter på något, glöm inte det peoples! jag är sjukt trött på att när man säger att man ska gå ner i vikt/banta/etc. klagar. t.ex om jag nu vill gå ner 10 jävla kilo, låt mig göra det då. jag ger väl blanka fan i om du tycker att jag ser bra ut som jag är, jag vill vara nöjd och jag går fan inte ner i vikt för någon annans skull! visst vill jag att folk ska vara nöjda med hur dom ser ut, men komigen, lägg ner snacket "men vaaaaaa du är ju så smal och fin" ja men det tycker väl inte jag om jag nu ska banta. så :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0