Du har så jävla sant Jonna, patetiskt.

Varför kommer jag på mig själv med att klaga bara för att alla andra gör det på badhuset? Det är ju en kvinnosak, det här jävla klagandet på sig själva. Fan hatar kvinnor, förstår inte hur straighta killar kan gillar oss. Så jävla äckligt komplicerade, sluta klaga och lev med skiten och är du inte nöjd så gör något åt det. Men gör det för din egen skull för jag orkar FAN inte höra på allas klagomål. Blev chockad när jag hörde min egen röst, VARFÖR ens bry sig om att klaga det finns ingenting att göra åt skiten för stunden ändå.

Fuck out!

Kommentarer
Postat av: anchi

faaast man försöker ju! men det går ju inte snabbt direkt. och går det inte så ger jag upp så jo, jag klagar på min kropp och att det inte går att göra något åt det (nu kommer du säkert säga att allt inte handlar om mig men eftersom att jag klagade en jävla massa på mig själv hela tiden tar jag åt mig puss)

2011-03-24 @ 20:17:35
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: jonna

svar anchi: alla klagar på sin kropp någon gång! det vi menar är att det suger att höra när andra gör det, men sen kommer man på sig själv med att göra det också. och det är först då man förstår hur töntigt det faktiskt låter! puss

2011-03-24 @ 20:37:53
URL: http://jevlafanskap.blogg.se/
Postat av: Sophia

svar: ja, samma som jonna säger säger jag. Menar inlägget mest mot mig själv faktiskt. Man får sig en tankeställare, vore ju finare om ingen klagade och enklare för den delen men det är ju medias fel..

2011-03-24 @ 21:18:56
URL: http://merde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0