Men Fuck you

Jag som världsvan och förbannad fotograf (sök på mitt namn på google och det kommer upp h&m saaker av en viss anledning) HATAR våran nya banner, HATAR VERKLIGEN DEN! Nej detta duger inte jag får väl ta tag i skiten själv, inte ens min mage ju.

Jag blev förbannad på träningen så jag drog, inte roligt att träna när tränaren själv är trött på livet, bara så att ni vet. Men jag blir ju svettig av att gå från bussen in dit så svett var det inte brist på.

För övrigt så sitter jag och asgarvar åt att min resa gick på 45 000 kronor för försäkringsbolaget år 2009 när jag skulle hem från Frankrike, tur att man inte betalade det själv då. Fan deras jävla äckelfel att jag har ett äckelärr över hela min fucking navel. HEJ NEJ INTE SÅ GLAD OCH NI KOMMER LÄRA ER ATT JAG ALDRIG* ÄR GLAD!


* = Ibland kanske jag är lite mindre arg, men hoppas inte för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0