För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan.

Jadu skulle vi skulle inte vara vänner om vi hade brytt oss om såna saker, jag menar hehe det är ju inte jag som kallas fjortis om jag säger så! Jag är ju emot fejkade solbrännor och shorts med HÅL på båda skinkorna så man ser trosorna..... så tyst med dig Jonna.

För övrigt så har jag vaknat på fel sida idag så jag är lite arg på riktigt och lite trött. Har ju översvämning hemma när man duschar och tvättar, öbo kommer aldrig. En annan grej är att jag inte vill flytta ut härifrån om dom ska renovera hela huset som dom gör där borta 100 meter bort..

Fuck you


En annan grej är att jag stör mig på att jag skriver dom i mina bloggar, men så ska det va så jag får hålla mig till de och dem när jag inte är på internet och härjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0